Nyhet!

Förenkla dina inköp med AppSys Rents nya inköpsmodul!

AppSys Rent är uthyrningsprogrammet som ger bättre kontroll, effektivare uthyrningsflöden och högre lönsamhet för dig som jobbar i uthyrningsbranschen. Nu lanserar vi dessutom en helt ny integrerad inköpsmodul i programmet. Den gör att du kan sköta dina inköp snabbt och enkelt direkt i AppSys Rent.

appsys-forenkla-inkop

– Det här är en nyhet som kommer att förenkla hela inköpsprocessen för våra användare. I modulen kan du nu skapa en inköpsorder med artiklarna från ditt eget artikelregister och skicka direkt till din leverantör. Ditt eget artikelnummer och leverantörens artikelnummer kan dessutom samköras i systemet. När artiklarna har levererats till din depå, bockar du snabbt av artiklarna med ett enkelt klick. Då skapas det en automatisk inleverans på ert lager och du har full kontroll på både lager och inleveranser, berättar AppSys Rents försäljningsansvarige Andreas Nilsson.

– En annan fördel är att beställningar kan ske utanför kontorstid, du slipper ringa och kan istället lägga ordern vid en tid som passar dig och ditt arbetsschema. Är ni dessutom flera arbetskollegor är det lätt att se i systemet om beställningen är lagd och därigenom undvika kostsamma missförstånd och dubbelbeställningar, avslutar Andreas Nilsson.

Fördelar med AppSys Rents nya inköpsmodul:

  • Snabbare hantering av inköp
  • All beställning sker från AppSys Rent
  • Möjligt att samköra egna och leverantörers artikelnummer
  • Bättre kontroll på lager och inleveranser
  • Förhindrar dubbelbeställningar

Vill du veta mer eller boka en demo? 

Vi svarar gärna på dina frågor om AppSys Rent och den nya inköpsmodulen. Du kan även boka en demonstration! Då visar vi vårt system på plats hos er och förklarar alla funktioner och hur det kan effektivisera er uthyrningsverksamhet

Kontakta vår försäljningsansvarige Andreas Nilsson på Mobil: 0709-395205 eller via mail: andreas.nilsson@appsys.se